20:e Januari 2013

Hejsan!
Det var ett tag sen och jag ber om ursäkt. Tänkte faktiskt blogga i fredas men tyvärr så hände det något tragiskt och därför höll jag mig undan från datorn och allt. Spenderade mest tid med familjen och i lördas var jag hos moster och pluggade matte. Jag har fortfarande mycket och göra när det kommer till skolan men tyvärr har jag ingen ork längre. Det känns som att jag har tröttnat på allt. Alla kläder, alla affärer, allt runt om mig men inte vänner och familj. Jag vill att ni läser det understrukna som jag har skrivit här under.
 
Jag vill ge er läsare något intressant och läsa, men jag vet inte exakt vad ni vill läsa om och det är de största problemet. Ska jag börja köra med frågestund eller liknande? Jag har tappat sjukt många läsare och jag finner inget intressant i min blogg. Jag skulle bli super tacksam om ni kunde ge mig lite tips och som tack kommer ni få era bloggar länkade!
Jag ska ändra bloggdesignen och min header! Dock så måste jag bara ta lite fina bilder och hitta någon som kan redigera. Tänkte typ ha bilden under men jag ändrade mig!
 
Puss o Kaka<3
Kategori: Ava Miranda Taggar: Fashion, Jeans, Kläder, Mode, Outfit;
Liborius:

jag har också tappat min blogginspiration lite känner jag...

Sara Ekman:

Joo Victoria's Secret har egna onepieces :): )

fia - pysslar, målar, syr:

svar: tack :) sjukt nöjd med den!

elle:

hehe ;)

Becka [fotoblogg]:

Fina du. <3
sv: Åh, de blåbärspannkakorna var verkligen så himmelskt goda! Rekommenderar jag varmt. ♥

Fani:

snygg bild på dej! diggar sommarstilen :)

Sarah:

Va tråkigt att de hände nåt i fre :/
Synd att du har tappat orken :/

EMMAS!:

fin du är!

Lilly:

Snyggo!

Ellen Johansson :

Fin!

Kommentera inlägget här: