Come back dear t.shirts!

Klätt på mig och snart ger jag mig av till skolan. Idag tog jag på mig min coola favorit t.shirt med världens snyggaste tryck! Färgerna är helt fantastiska och syns så klart och tydligt. Min stil varierar väldigt mycket men inget kan ersätta denna härliga plagg. Jag önska att affärer kunde ta in liknande plagg så att modevärlden kan få lite mer schysta och coola t.shirts än att bara ha vanliga och orginella saker. Så himla trött på det även om jag älskar enkla plagg. Denna köpte jag i England i nån affär i Camden Town och den var rätt dyr. Men jag är så himla nöjd med den och älskar den verkligen. Märket heter Disturbiaclothing och har sjuka men snygga tryck. Kommer även ihåg att Dropdeap brukade göra liknande men vet inte det längre för det var ett tag sen jag var inne på deras webshop.
Osminkad men aja! ;)
 
Puss o Kaka<3
Kategori: Avas Outfit Taggar: Fashion, Inspiration, Kläder, Mode, Outfit, Style;
Kommentera inlägget här: