Skissat lite för min nya jeansskjorta!

Idag har jag suttit och skissat lite för min nya jeansskjorta som jag fick! Jag har sytt lite vid sidorna och ska fortsätta med det snart. Har även kollat på Freaky Friday och fan va jag älskar den filmen! Nu ska jag fortsätta med skjortan för att jag sitter och förminskar den. Ska även försöka hinna med pimpandet och här har ni en liten sneak peak! 
Samtidigt som jag satt och skissade så ville jag såklart dunka en massa musik i öronen! ;D
 
 
Puss o Kaka<3
Elin:

bra, vad gör du?

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

SV: Tack så mycket, och ja visst är hon himla söt! :)

madde!:

sv; åh tack så jättemycket!:)
inga problem!

Melinda Nyrén:

Ha en bra söndag!

Felicia:

Cooolt ju!!!! :D

SV: tack vännen!

puss

ellie:

låter bra ;) ha en fin dag :)

Carolina:

Tack jag älskar jackan as mycket :D !
kram

tess:

sv; Men tack söt! :D

Men vilket mysigt pysslande! Du får visa skjortan sen :D

anna:

ska bli spännande att se :) låter kreativt!

Johanna:

Sv: Tack! :) Ja det är sant, men ett räcker ju egentligen.. Eller ja, det beror väl på vad man siktar på men :)
Åh va spännande! Ska bli kul att se skjortan färdig sen! :) Kram Johanna

Kommentera inlägget här: