Wannabe Ashboots

Äntligen nya höst- och vinterskor! Förra året orkade jag inte bry mig alls om höstskor och boots. Tyckte att det var  sjukt fult men nu så gillar jag det så himla mycket! Pappa käpte dessa skönheter till mig som är riktiga copycat skor för orginalet kommer från Ash. Men klagar verkligen inte för jag älskar de och ska nog inviga de på fredag då jag åker till fina Stockholm! Dessa boots kan kombineras med så mycket! Jeans, jeansshorts, vissa klänningar men nylonstrumpbyxor etc. Tack så sjukt mycket fina och underbara pappa! <3
 
Puss o Kaka<3
Kategori: Presenter Taggar: Fashion, Mode, Outfit, Skor;
tess:

snyggt =) har liknande stövlar jag med =)

fia:

allt bra med dig ?=)

Luka:

Skitsnygga!

Sara Ekman:

fina :)

Delila:

Herregud va snygga de var !!
Haft en bra dag igår ?

benedit ♥:

åh vad snygga, vart köpte du dom? :D

sv; hihi tack! :) okej, jag kollar på project runway :) händer idag?
kram

- elin :

sv; hih ja funderar på att köpa den fast i vit :)

Och de va så lite sp :)

elsa:D :

Hejsan finis!
Haft en bra start på veckan?
allt bra med dig?:)
Kramisar!

DAISY :

Den kostar runt 13 000 kronor så jag köpte den definitivt inte. Synd att den är förjäkla snygg!

Mathilda - PHOTOGRAPHS:

sv: Åh tacktack! :)

Vilka snygga skor.

Kajsa:

Hej va gärna med i min "veckans grymmaste blogg".

NICOLE:

snygga!
sv okej kuul, händer då? :)

Linda:

Åh hur sjukt snygga och perfekta skor, gillar't! Vet du varifrån de kmr? :)

Sv: Jadå! Särskilt Tatum är en så himla snygg man ;)
Gör det! :D

Felicia:

Ahmen balla!!

SV: fiiiiniiis

puss

mira lindberg:

Gud så snygga skor :)

minabrun:

Sååå snygga!

emma:

skitsnygga!
sv. haha ja eller hur :D min beach är redan i februari då jag ska på en resa så måste komma igång NU ^^

ANGELICA.BLOGG.SE:

Snygga skor :D

ellie:

sååå snygga :))

MAYAS VÄRLD - stil & mode:

Åh, fina!

caroline:

nice :D

Wilma & Sandra:

Snygga skor!

Jenlen:

Så snygga skor

Kommentera inlägget här: