Klar med 2:a jeansskjortan!

Blev klar med skjortan för ett bra tag sen men har inte haft tid och visa upp den. Det tog några dagar för att jag var tvungen och förminsta den lite vid sidorna, men nu sitter den bra. Ville inte ha den allt för tight eftersom att jag vill fortfrande kunna andas! Den satt i början bra vid brösten men nu har den blivit lite tightare. Designen (pyntandet och pärlorna) kom jag op själv! Försökte något som inte finns i affärerna för jag vill gp runt med något som bara jag har! ;>
 
Puss o Kaka<3
minabrun:

snyggt!

anna:

vad fint det blev :) fiffigt och kreativt!

josefine:

Tack så mycket :)

Lejla:

sv. Tack detsamma! btw fin skjorta! :)

elin:

Ser tv, allt bra?

madde!:

sv: åh tack finis!
sjukt snyggt det blev!

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Snyggt! Kul med något som ingen annan har oxå! :)

SV: Åh tackar :)

- elin:

sv; åh tack så mycket! :D

Emma:

Sv; Tack! :D

ellie:

SVar: runt 500 kronor :)) men de är totalt värda priset ;)

Felicia:

fiint det blev!!!
pusss

tess:

sv; Men tack desamma du! :D

Va kreaktiv du är! Vart skitbra! :D

Melinda Nyrén:

Ja det var riktigt roligt!
Ha en fortsatt bra kväll!

hanna ♡ :

håller med dig! luktar så sjukt gott :D

julia :

fina detaljer! :D

Johanna:

Sv: Nämen tack! :D Osminkad och allt :P (Därför bilden fick bli svartvit ;)
Va snygg den blev! Duktig du är! Hur har du tänkt att matcha den? :D Kram Johanna

CJ:

SNYGG!

Kommentera inlägget här: