Första psykologiprovet på torsdag!

På torsdag ska vi ha vårt första psykologi prov och jag är sjuuuukt nervös! Än så länge har det gått bra men det här är första gången! Önska att vi kunde ha en vecka där vi bara behövde plugga och inte oroa oss för prov eller inlämningar. Vad hände med de tiderna?! Aja, imorgon ska jag iaf till skolan även om jag fortfarande är hes! Det ska inte hindra mig och jag är stark nog att klara mig genom skoldagen även om jag är sjuk. Nu ska jag försöka plugga lite psykologi och välja kläder för imorgon. Vi hörs på torsdag eller fredag alla läsare! 
Det fick bli dåliga cambilder. Jag fattar dock inte varför de blir så dåliga?!!! Det är så irriterande. Jag kan däremot lova er att jag ska bli bättre på att ta outfitbilder! När vet jag inte men jag lovar att de kommer komma. Problemet är bara att jag måste be kusinen ta de för att de ska bli bra för hon vet hur jag vill ha de. Får tänka på det senare!
 
Puss o Kaka<3
 
Amanda:

Du kommer klara det fint :D

ellie:

dina cambilder är så härliga :)) kram på dej

Lejla:

Tack detsamma! :)

Kommentera inlägget här: