28:e November 2012

Inställda lektioner!!! Hade bara spanska imorse klockan 8.30 och senare skulle jag ha samhäll och engelska men de blev inställda! Skönt som tusan, för jag kan knappt prata. Stnnade kvar iaf ett litet tag med Felicia och pluggade. Nu sitter jag hemma med te och böcker framför mig. Det är bara och sätta igång och plugga inför provet imorgon. Jag är så himla nervöööös!
Oseriösa bilder men jag bjuder på de!
 
Puss o Kaka<3
Sara Ekman:

skönt :)

ellie:

mysiga bilder :)

jossan:

Åh va skönt med inställda lektioner haha, sån lycka (a)

sv: Va roligt att du gillar den, det gör jag med!:D
Ellerhur.. vidrigaste jävla sjukdomen som sorgligt nog existerar. Min mormor dog ganska nyligen i cancer så var nog framförallt därför jag beställde en. Blir så arg:|

HAHA, förstår att du saknar värmen & allt :D
Men hur gammal är du egentligen? :)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! :

lycka till snygging!:)

sara:

ja det är riktigt mysigt, har alltid en massa tända ljus nu på vinterhalvåret! :)

karin:

Lycka till på provet! :D

anna:

skönt med inställda lektioner :)

Kommentera inlägget här: