Ur Mirandas Garderob: Dansskor

Jag har haft 3 olika dansskor och dessa är seriöst mina favoriter av alla skor som jag har haft. DC har alltid varit ett av mina favorit märken och skorna är riktigt bra att dansa i! Har önskat mig dessa länge och jag hade verkligen tur när jag köpte de. Första det första var de på rean och för det andra så var de det sista paret kvar och det var även i min storlek! Tur ännu en gång säger jag bara!

Puss o Kaka<3
- Swedish Source About Josh Hutcherson:

sv: allt bra? :D

ellie:

Wow så coola ;)

♫♪ Sandra T:

precis!

yasmine modell mamma och fru:

tack

allt bra med dig? kram

Carolina:

de låter bra :D

i helgen vet jag inte ska umgås med kille :D

själv då? ;D

kram

Annika - drömmen om 11 barn:

Åh jag älskar DC! Nu när jag kunde köpa hem deras tröjor för 169kr styck så passade vi på att köpa hem fem stycken - underbara =)

Anna T:

Coola :D!



sv: Okej najs :D

Ska till en kompis på "pyjamas party" :D

chris:

snygga är de med!

Emmy & Alva:

Sv; Allt är toppen! :) Vad gör du?

Linora:

Snygga skor! :)

Har du haft en bra dag? :D

Nutjarin- Thailändskt tjej!:

Såna skor har min kompis!:) fast dom har funnits ganska länge har jag för mig?:)

Mia:

Jag älskar DC-skor, har använt deras märke på skorna sen högstadiet, så typ 7 år :D Så är trogen DC-älskare, hihi :D



Det var Jennifer (en av de nya) som fick lämna BB i söndags.

felicia - fotokobran:

ska du kolla på hockeyn ikväll? :)

http://fotokobran.se/2012/may/i-djurlivet.html#comment

Kommentera inlägget här: