Religiös tro, ateism & agnosticism

Religions begrepp som jag ska sitta och förklara om lite i mitt arbete. Nu ska jag plugga sjukt mycket religion och efter det ska jag köra hårt med matten. Det är bara och köra på och i slutet får jag vila och ta det lugnt.

Puss o Kaka<3
Dragana:

Lycka till med plugget! =)

BATTS:

sv tack så as mkt :)!!!

Yasmine:

Hej!

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden efter ett halvår med fullt fullt pluggande! Nu kommer jag att bli kvar också! Häng med igen, nu är allt som förut :D

Pussar och Kramar

//Yasmine

Viktkamp:

Du verkar ambitiös =)

yasmine modell mamma och fru:

oki jag bara myser o kollar tv kraam

Anonym:

sv; ska sova! :D

allt bra?

Felicia:

Lycka till med allt pluggande tjejen, asduktigt!!!



SV: Jaaaaah. och imron smälller det!!! shiiiieet D: D: :SSSS haha



pusss

ellie:

Kämpa på du :) det är verkligen värt det när man ser resultatet ;)

Johanna:

sv; Ibland måste man gå upp tidigt :P Men sjukt trött är jag på kvällen och lägger mig ganska så tidigt...

Liborius:

när får du sommarlov?:)

Sofia:

Vad tycker du om att VR retuscherar modeller tjockare? :)

Jasmin - The dream of being famous!:

Hejsan planer för helgen som kommer? :)

Kolla gärna in mina kategorier "jag syr" och "åsikter&tankar" och säg gärna vad du tycker också! Vem vet du kanske gillar den? :)

Var gärna med på min tävling ---> http://jaasses.webblogg.se/2012/may/tavling-vinn-en-lank.html#comment (direkt länk)

MADDISENJ:

Var gärna med och gissa vad som ligger i paketet jag fick idag. Första person med rätt svar blir länkad inför mina 400-500 unika besökare :)



Sorry om du inte gillar sånna här kommentarer!

Elin:

Hejjsan :) Har just nu en lite frågestund på bloggen, släng gärna in en fråga om det är något du undrar över :*

Annars får du ha en fortsatt bra dag! <3

http://blogg.elinsandberg.se/#post23

ta i det sista nu snart är det lov och då kan du vila :*

Kommentera inlägget här: