Städa är drygt

Har typ städat hela dan idag och nu har jag ont som fan i ryggen och nacken. Problemet däremot är att jag inte är klar än! OMG! Måste även rensa garderoben och ta lite nya bilder till Ur Mirandas Garderob. Vi får se om jag tar lite bilder idag. Senare idag kommer även bilder från igår så vi hörs!
Lite bilder som vi tog 3 dagar efter att vi kom hem och då solbrännan var kvar. Blir så irriterad att det aldrig finns nån sol här i Sverige! Det iallafall ingen sol här i Västerås. Har knappt tagit mitt dopp här i Sverige än!
Solade knappt ryggen och baksidan av kroppen så därför är jag 2 färgad xD
 
Puss o Kaka<3
ellie:

Hahaa alltid lika tungt med städning! Ass-snygga bilder :))

Mikaela:

sv; Ja jag vill resa mycket i mitt liv innan jag skaffar barn och hela skiten. Vill kunna berätta för mina barn om mina umgomsresor och sånt jäte härligt ju! Åker ju till turkiet på söndag :D
Ja USA är ngt jag ska till!! ;D

▲Nancy - PHOTOGRAPHY▲:

Jädrar vilken rand du fått! ;O (Y)

anna:

vilka fina bilder :)

Felicia (foto & vardag) ♥ :

sv: idag händer nog ingenting, ska mest ta det lugnt :) själv då?

olivia:

sv; haha okej :)

becka:

Sv; Tack, va glad jag blir! :D
Härliga bilder!

kaffehörnan:

underbara bilder

kaffehörnan:

underbara bilder

Kommentera inlägget här: