30:e April 2012

Hej alla läsare! Vaknade återigen sjukt tidigt idag fast jag la mig rätt så sent igår. Ska snart iväg och fixa altangolvet med kusinen. Vi måste både tvätta och olja så vi kommer tjäna lite extra på det. Vi kommer nog köra Just Dance också för jag kommer tvinga de mohahaha! Ska ta fram mina jobbar kläder och ladda datorn sen går jag dit. Hoppas att vädret blir lika fint som igår! Äntligen börjar solen komma fram! :D
Haha bilder från igår! Skulle göra en snygg pose men orkade inte spänna armarna! ;o

Puss o Kaka<3
sarah:

i dag blir det att vara hema och tväta och så

Sara:

Ha en fin Valborg :)

Solin (solinjamil.blogg.se):

Sv: ja min dag var grym! :D hur var din?

Isacs Mamma:

HEJ!



hur är de!!!?

Puss!

Sarah:

Vadskall du göra ikväll? :D

ELINEMARGARETA:

SV: jag mår bra :) vad gör du nu? kram!

Aida:

Sv; Aa, tycker också det är jättekul, så ska nog börja det! ;)

♫♪ Sandra T:

hoppas du får en bra valborg :)

KORNELIA:

Taack! Ha en härlig valborg! :D

Jennifer - Fotoblogg:

Fin blogg :)



SV: Japp!

Johanna&Julia:

Hoppas du får en glad valborg! :)



Ställ en fråga i vår frågestund & få en länkning i inlägget vi svarar på frågorna! Ju fler frågor ju större länkning! 200+ läsare per dag!

Louise:

Sv: tusen tack!

Kommentera inlägget här: