Style by Miranda, Balmain theme

Min blus är klaaaaaar! Inspiration från Balmain som sagt och ville göra något annorlunda som jag inte hade sett förut i affärer, bloggar, tumblrs och liknande. Jag har fortfarande inte använt den än och jag vet inte när jag ska använda den heller. Kanske när jag ska gå ut på krogen? Och det skulle bli ur snyggt till ett par vita, tighta och slimmade jeans! ;) 
BTW! Jag köpte blusen från Cubus barnavdelning inne på Erikslund för ungefär ett halv år sedan. Ville köpa en vinröd också men då hade de tagit slut. Jag funderar även på att sy dit något mer kanske. Risken är att det kan bli för mycket och väldigt överdrivet vilket jag verkligen inte vill. Hmm...
 
 
Puss o Kaka<3
Kategori: Style by Miranda Taggar: Fashion, Kläder, Mode, Nytt, Outfit, Party;
LIENE:

sv: Den glassen är riktigt god!

Jättefin skjorta :)

josefine:

åh så fin! gillar kragen :)

sv- jaa tack!! :)

Mathilda:

Snygg och inspirerande blogg!

fatiima:

snyggt! :D

Mathilda:

Sv: tack!

TessDea:

Fin blogg! <3

angelica:

Så snyggt!!

karin:

Åh, tack!

-Snyggt!!

Ebba Molin:

SV: Åh tack!

nathalie:

Tack så mycket!

Åh vad fin :D

DAISY :

Åh tack så mycket! Klockan är också min favorit :)

EBBA:

snyggt!!

allt bra med dig?:)

ellie:

såå snygg!! :) ha en skööön lördag!

Lejla:

Oh gullig du är! :D

Kommentera inlägget här: