22:a Februari 2013

Det är kväll just nu men om några timmar kommer solen fram. Jag vet inte ens om jag komemr kunna blogga imorgon eller under helgen. Beror på om jag kommer ha tillgång till internet för vi ska till min gudmor i Stockholm imorgon. Längtan är stor för jag saknar henne och ser verkligen fram emot att få träffa henne! Den här gången åker jag inte ensam till Stockholm utan med min mamma. Problemet är att jag är stressad fast jag har packat det mesta och lagt fram det jag ska ha på mig imorgon. Min dag komemr se ut såhär:
* Vakna
* Äta frukost & plugga
* Duscha
* Fixa mig inför skolan
* Packa det sista
* Plugga mer
* Skolan
* Hem och fixa det sista
* STOCKHOLM!
 
Nu tänker jag sitta framför instagram och och efter det ska jag sova. Vi hörs och bilden som jag har nu är p.g.a. bildbrist. 
 
Puss o Kaka<3
Kommentera inlägget här: