17:e Februari 2013

Mycket som händer just nu i mitt huvud och jag kan inte tänka klart. Jag vet inte längre och det enda jag vill göra är att resa bort eller sitta och designa kläder. Tyvärr har jag inte den härliga tiden för den går åt plugg och en massa annat i livet. Aja, Vi hörs imorgon och bara så nivet så funderar jag på att stänga ner FB hela den här veckan. Det kan nog vara bra så att jag kan koncentrera mig på skolan och plugget. Bloggen kommer jag försöka uppdatera som vanligt, dock kommer jag kanske inte svara på kommentarer varje dag. 
 
Det har absolut inget med er att göra utan det har med skolan att göra. Jag är typ jämt stressad och jag har alltid haft problem med att bli nöjd. Jag blir sällan nöjd helt enkelt. Detta drar ner på mitt humör och det gör inte saken bättre av att jag är lättdistraherad. Jag älskar mina fina vänner jättemycket och de betyder otroligt mycket för mig. Men nu när skolan gör mig stressad och att jag aldrig blir nöjd när det kommer till skolan så har jag kanppt någon lust att umgås med dem. Jag tror faktiskt att jag inte mår bra?  Nu ska jag sitta pch plugga engelska sen får jag se vad jag fortsätter med. 
 
Puss o Kaka<3
 
Kategori: Skola & plugg Taggar: Memories, Minnen, Plugg, Skola;
Art By Tina - Konst & Fashion:

Extremt lätt att bli deprimerad av vinterslask-väder. Men snart blir det vår, tummen upp för det!

Emmy:

sv;
Tack så jättemycket fina du för omtanken, hoppas allt är bra med dig också... <3

Kommentera inlägget här: