18:e Mars 2013

Idag var man ledig vilket var otroligt skönt! Började morgonen med en kopp kaffe och film i sängen i min pyjamas. Hade ingen lust att byta om utan ville bara ha det skönt. Kollade på It's a boy girl thing och det var hur bra som helst! Love it! 
Efter filmen tog jag en till kopp kaffe och kollade runt nätet efter lite snygga kläder, smycken och skor. Gick in på H&Ms sida och hiittade ett halsband som jag inte kunde slita ögonen ifrån! The necklace has to be mine and I want it so bad! Behöver lite guldsmycken nu eftersom att jag fått en speciell present! ;) Tycker att halsbandet är perfekt till party och liknande och jag måste som sagt ha den! Dags att besöka H&M antar jag!
 
Puss o Kaka<3
Kategori: What I want! Taggar: Fashion, Fest, Guld, Mode, Smycken;
Kommentera inlägget här: