7:e Februari 2013

Sitter på kommunikations lektionen just nu. När jag kommer hem ska jag plugga oich duscha och något mer. Just nu är jag bara stressad och vill att den här och nästa vecka ska vara över helt och hållet.
Satt och kollade in H&Ms sida och hittade en otroligt snygg skjorta/blus! Vill verkligen ha den men gillar dock inte färgen så himla mycket. Det är inte min typ av färg men jag vet inte om jag ska köpa den. Jag har inte provat den  heller men kanske borde göra det. Vi får se!
 
Puss o Kaka<3
Kategori: What I want! Taggar: Fashion, H&M, Kläder, Mode, Outfit;
Lotta:

Sv: Jaa, det var riktigt gott :) Och tack så mycket, va glad jag blir!

Är allt bra med dig idag? =) kram!

jossan:

Snygg skjorta! :D

sv: Nemen tack, du kan vara en snyggo!
Ahaokej, men fy plugga är ju inte kul nånstans ): Lider med dej!

Åh va härligt det låter med Spanien! Dit skulle jag vilja åka :D Men helst Grekland eller Australigen eller USA, det står på min ''before-I-die-lista'' ;)
Jaha, men grattis i efterskott då! Jag trodde du var mycket äldre :D

Emelie -Tävling på bloggen-:

oh snygg :D

Ida:

Vilken söt!

elliee:

så snygg skojrta :)) kram

Luka:

Håller med dig! Det var en jättefin blus! :)

madde!:

sv: åh tack!:)

Caroline:

sv; ja tiden går läskigt fort :o

vilken snygg skjorta! tycker du ska köpa den:)

anna:

fin blus :) men håller med om att den hade varit ännu snyggare i en annan färg...

Kommentera inlägget här: