29:e September 2013

Hej på er! Jag har helt ärligt ingen bra ursäkt till varför jag inte har bloggat på ett tag. Men ni kan skylla på mig för det förtjänar jag hehe! Jag har för det mesta pluggat och chillat. Tröttnat på bloggen för att jag gillar verkligen inte min design längre. Jag har haft den ett bra tag nu och jag känner att det börjar bli dags att byta. Kunskaperna angående hur man gör en ny design och liknande är dåliga. Jag skulle behöva hjälp eller någon som vägleder mig och hjälper mig smått. Eller så byter jag kanske bloggportal? Jag har ingen aning faktiskt men jag ska snacka med några kompisar om det och se om de kan hjälpa mig. Dock måste jag ta nya bilder till min nya header och design då... Idéer finns men hjälp sökes hehe!
 
 
Kategori: Allmänt Taggar: Fashion, Jeans, Kläder, Mode, Outfit, Smycken;
Kommentera inlägget här: