Workout shoes from Nike

Förra veckan köpte jag ett par nya träningsskor som var solklart värd pengarna och as bra fynd! Jag är super nöjd med skorna och de är sjukt bra. För er som undrar så köpte jag de från Stadium inne på Hälla i Västerås och  jag hade inte ens planerat och köpa några nya skor. När jag såg dessa då gick jag direkt dit, provade, kollade priset och sen var det bara och gå till kassan helt enkelt! Perfekt till idrotten och snart till gymmet.
 
Puss o Kaka<3
Kategori: Ava Shoppar Taggar: Fashion, Mode, Nytt, Skor, Träning;
EMMAS!:

snygga:D

Clara:

Så härligt när man blir nöjd!

ellie:

så snygga :) ärdom bekväma?? :)

Sara Ekman:

Snyggt med rosa :)

ellie:

så bra att de är bekväma :)) kram på dej

Carro - http://four.blogg.se/:

grymt fina skor!

Kommentera inlägget här: