My super sweet 18th birthday!

Moster la nyss upp några bilder från min födelsedagsfest. Hade så himla kul att jag ville bara stanna kvar där och ha kvar alla andra. Det kändes underbart och ha alla fina vänner och nära & kära där. Jag saknar alla som tusan och nu funderar jag på att ha en kompisfest. Det är något som jag har funderat på länge men vi får se hur det blir. 
BTW! Dålig uppdatering för att jag har försökt ta bilder på presenter och lite små inköp med system kameran. Kan redan nu berätta för er att allt går åt skogen! Riktigt förbannad på systemkameran! Jag ska även försöka ta outfitbilder!
 
Puss o Kaka<3
 
Kategori: Underbara Minnen Taggar: Dance, Fashion, Fest, Memories, Music, Outfit, Party, Vila;
Sara Ekman:

fin tårta :)

Lina :

Sv; tack så mycket! Fin blogg :D

louise:

SV jaaa, så sjuuukt snygg!!! :D
BTW: Grattis;)

Mia Forsberg:

Skoj! :) Grattis i efterskott!

Jag själv tog det lugnt i helgen, såg mycket tv, promenerade, myste med Diesel osv :)

fia - pysslar, målar, syr:

svar: tack :) vilka fina födelsedagsbilder!

Jouline♡:

Åh tack snälla! Ser ut som om du hade en underbar födelsedag :) Grattis till dig!

kaffehörnan:

Tack för berömmet

Fani:

grattis i efterskott och vilken fin paljettklänning du hade! :)

sara:

roligt o fin klänning!

saras:

härliga Bilder!

Ella Stork:

grattis!

lizi:

fina bilder:!)

Kommentera inlägget här: