14:e Januari 2012

Idag har jag haft matte, psykologi, ledarskap, samhäll och lite drama. Var faktiskt kul och få spela lite teater, för då får jag chansen och skratta. Efter skolan drog jag vidare till stan för att fixa lite grejer angående körkortet och nu är jag hemma. Den här terminen gäller det och nu ska jag sätta fart med plugget. Pappa kommer hem om en stund och jag står för matlagningen. Nu är det dags att börja skärpa sig! Även dags att hitta en man också eller? ;)
Älskar Grease och alla låtar som finns med! Stilen var även rätt snygg tycker jag!
 
Puss o Kaka<3
Kategori: Skola & plugg Taggar: Fashion, Music, Outfit, Plugg, Skola;
Fani:

håller med angående grease, kärlek!

Sara Ekman:

Den filmen är så bra :)

M O A:

Åh älskar bilden!!! Vad gör du? ;:D

ANNA:

Åh älskar också Grease!! :D

Kommentera inlägget här: