Birthday gifts from my friends

Hej på er! Börjar dagen med att visa upp er vad jag fick i födelsedagspresent av mina fina vänner. Tyvärr lyckades jag inte få med exakt allt jag hade fått men fick med det mesta på bild. Det som jag fick av familjen kommer jag visa nästa vecka för att det mesta av bilderna blev dåliga och suddiga. Det beror även på när jag får tillbaka systemkameran. Jag blev även nöjd med allt jag fick! 
Dock har jag inte så många bilder från festen vilket är sjukt synd... Blev faktiskt riktigt ledsen över att jag inte fick så många bilder. Bilderna blev även inte så bra därför får jag se om de kommer visas upp på bloggen. Ni kommer kanske få några bilder iallafall.
Tack så himla mycket för alla fina presenter mina fina vänner! ;*
 
Puss o Kaka<3
Kategori: Presenter Taggar: Fashion, Fest, H&M, Nytt, Röd, Smycken;
Andrea (::

Sv; tack så mycket :D

Vilka fina presenter! Armabnden va sjukt coola :D

Filippa:

SV: Åh tack fina du :)

Bettish ♛:

SV: Aa :) Allt bra?

sally:

sv: Tack du! :)

Roligt med presenter,grattis i efterskott!:)

EMMAS!:

åh fina sakeer:D

Mandosa:

snygga smycken! Åh den där krämen i jordgubb luktar ju underbart!

Elaine:

Oj vad mycket fina saker!:)

Alice - bilderbyalice:

älskar den chokladen :D

Marta:

Chocklade är ju Polsk! :D Jag vet för jag är från polen och har ätit sån flera gånger! :)

Hanna:

Fina saker du fick :)

carro:

Gillar Body Shop!!

Kommentera inlägget här: