Andreas Wijk svarade på min fråga!!!

OMG!!! Andreas Wijk svarade på min fråga på bloggen! Överlycklig? Ja!!! Han är min manliga favorit bloggare och han har en otroligt snygg stil! Jag är så otroligt glad och blev ännu gladare när hans hjärtoperation gick bra. Skulle bli så himla glad om jag fick träffa honom nån dag, vilket jag verkligen koppas på att jag kommer göra. Om ni vill läsa eller kolla in en modeblogg som tillhör en stark och inspirerande kille, då rekomenderar jag er Andreas Wijk!
Jag printscreenade även min kommentar till honom och jag visste inte hur jag skulle skriva den haha. Men jag bryr mig inte ett dugg om han ändrade frågan för jag blev ändå glad över att han svarade!!!!!! :'D

 
Nervositet i kommentaren hehe.. Duktig tjej -.- 
 
Valde även att ta med lite bilder på honom! Jag personligen tycker att han är sjukt snygg och har en galet snygg stil! Här är några bilder på honom och hans outfits!
 
Puss o Kaka<3
 
Kategori: Inspiration Taggar: Fashion, Inspiration, Kläder, Mode, Outfit, Skor;
Luka:

Åhh vad roligt att du fick svar från honom! :D

Sara Ekman:

kul att han svarade på din fråga :)

anna:

kul att han svarade :)

Nelly Stigh:

visst är dom:)
kramis!

Melinda Nyrén:

Allt bra med dig?

Othilia Li:

fin blogg!

Felicia:

Usch usch, stackarn! :(


Jag är tillbaka på bloggen nu, lite sakta men säkert, bara kika vad som hänt under den senaste månaden!!!

PUSS

Natalie:

Härlig blogg, hoppas du får en bra måndag :)

bella:

superfin blogg! :)
kolla gärna in min blogg-> www.bellaswaggie.blogg.se

Fanny Walhed:

Vad skoj för dig! :)

Sarah:

Va kul att han svara dej :)
Läskig operation :O

karin:

Gud vad kul! :D

Ja, min lilla vovvsing är en riktig prins han :)

Josefine Johansson:

snygg han är hihi

Fannie:

Tack du! :) allt bra?

elsa:D:

åå vad kul att han svarade!;)

Kommentera inlägget här: