9:e Februari 2013

Hello! Jag lever men jag är typ irriterad och arg när det komemr till skolan. Även sjukt stressad men det får jag leva med. Den kommande veckan kommer jag ha seminarium på tisdag och prov på onsdag! Längtar inte ett dugg men däremot ska jag luncha med min fina Linnea den här veckan och det ser jag fram emot! Snart ska jag börja plugga ledarskap och samhäll. Jag ska försöka och lägga ner lite tid på matte också, men börjar med det snart! Kom även på att vi har halvstudiedag på torsdag! Den tiden kommer jag lägga ner på plugg tyvärr hehe. Känns som att man inte har någon fritid längre, men jag börjar vänja mig vid det.
 
BTW! Gjorde mitt första kollage (stavning?). Blev nöjd med den och det är så min stil! Allt på bilden är deffinitivt grejer jag vill ha! Funderar faktiskt på att satsa på ett par Dr. Martens inför nästa hösten & vintern i år. Hmm.. Tror även att jag ska inskaffa en Gant tröja för de har så himla fina tröjor!
Kanske börjar fixa fler kollage och startar en ny kategori! What do you think?
Tröja - Gant // Jeans - Levi's // Boots - Dr. Martens // Klocka - Marc by Marc Jacobs // Örhängen - Marc by Marc Jacobs
 
Puss o Kaka<3
 
m:

sv: tack finis!

lina:

så snyggt, ta gärna en titt på min blogg:)

felicia.:

sv: tusen tack!
Ha en bra kväll

Moa:

Ååh tack, och detsamma :)

Ida ♥♥:

Snyggt!

Sv: Tack så mycket :)

Meg:

älska marc jacobs-klockor! tycker de är mycket finare än michael kors :)

Terese:

Fint :)

sv; Aw tack finis :)

Veronika:

SV: Tusen tack :D

Det förstår jag vännen, det blir så att man inte alltid har tid för svaren på kommentarerna, ha en bra dag =)

Sara Ekman:

Älskar Marc Jacobs örhängen :)

julia :

snyggt!:)

sv: tack=)

♫♪ sandra T:

fint!

Linda:

Snygga kläder där!

Sv: Åhja, Jared Leto är ju bara för snygg ;)

Emma Söderberg:

Fin blogg du har :) Lust att göra länkbyte kanske?
Älskar klockan på bilden!!!
Kram

Emelie Petersson:

Den tröjan är super snygg :-)
Du har en väldigt nice blogg :-)

Kommentera inlägget här: