10:e Februari 2013 Instagram

Hello mina fina läsare! Lyckades inte plugga alls igår men nu ska jag göra det! Vi får se om jag kommer uppdatera mer idag.
Följ mig gärna på instagram sötisar! Har du instagram? Isf skriv det i kommentarsfältet! :) Vet även att jag inte har lagt upp så många bilder på insta men det kommer och jag har så sällan bra bilder! Vissa bilder finns redan på bloggen men inte alla. De 2 sista bilderna har inte hamnat på bloggen än men det kommer. Den näst sista bilden är från min födelsedagsfest och den sista bilden är några av presenterna som jag fick från min familjefest! De kommer komma upp på bloggen när jag har fått tillbaka kameran!
@avamirandaa 
Puss o Kaka<3
Kategori: Ava Miranda Taggar: Fashion, Inspiration, Instagram, Kläder, Mode, Outfit;
carro:

Tack söto!

Sara:

Sv: Tack!! Händer ikväll då?

Linnea:

sv: Oh, men tack ska du ha! :)

ANNA-SARA:

Börjar följa dig! SJälv heter jag annaisakson där :-) kram

Agnes Eriksson:

åh tack fina du. kram

linnea:

kul med instagram :p

johanna:

sv: ja det hade vi verkligen :)

benedit ♥:

är också från iran hihi :)

sv; härligt, det är bra med mig :) vad gör du?
kram

Rebecka:

Fina bilder där:)

Sv: Ja den är verkligen outstanding!

Liborius:

åh sitter o försöker plugga nu...

tess:

sv; Men hallååå, du har ju bruna ögon, mkt finare :o men go du ääär!!

jag har instagraaam (a)

Martina:

Åh tack desamma :)

FlizanLizan:

sv: idag har jag slappat och fyllt i min tatuering sj? :P

Linn Svensson:

fin blogg :)

Lina:

- Ja visst är det! :D

Do you wanna know who it is??? :

Hoppas att det går bra med plugget!:)
sv:ja väldigt snygga;)

Sarah:

Tråkigt att behöva plugga på helgen :(

Luka:

Följer dig nu på insta hehe vorre roligt om du följde tillbaka, heter byluka96 hehe :)

Art By Tina - Konst & Fashion:

Helt ärligt så är jag inte det minsta stark, yoga handlar mer om balans än styra, även om det underlättar om man har lite arm och magmuskler. När man väl har hittat sin balans så märker man att det inte är styra det handlar om.

Kommentera inlägget här: