18:e Augusti 2013

Vill ni veta en sak? Jag har bott i vårt nya hus i mer än 1 år och jag har inte visat er än hur det ser ut. Det kan nog bero på att jag inte är nöjd och vill byta allt. Ångrar mig som fan när det kommer till tapeterna! Jag ville ha ljusgrå a tapeter för att det skulle bli annorlunda, men det blev så himla mörkt istället och mitt rum kändes helt plötsligt mindre än vad det egentligen är. Jag har redan tröttnat på allt och vill byta allting och göra om mitt rum. Mest av allt vill jag byta tapeter och köpa en ny säng och helst en dubbelsäng också. 
 
Snart blir det antagligen och dra ner till stan för att ta en sista rundtur och kolla om jag kan hitta något mer. Jag hittade inte så mycket i Stockholm och det blev nästan bara höst kläder med höstens färger. Jag har märkt att det är mycket svart, vit, grått och vinrött i år. Nu ska jag försöka hitta en snygg tröja i vinröd. Efter det bär jag av till gymmet sen drar jag hem. Mycket som måste göras nu innan skolan börjar både hemma och i garderoberna. Idag blir det helt enkelt en fullpackad dag! Humöret är dock inte på topp av några anledningar och ett av dem är stressen som jag började få 2 veckor innan och att skolan snart börjar.
 
 
Kategori: Allmänt Taggar: Fashion, Kläder, Mode, Shopping, Träning;
Kommentera inlägget här: