Jeanshirt from Hollister

Nu borde jag faktiskt hålla mig borta från jeansskjortor ett tag! Jag har 3 stycken just nu men jag har bara använt 2 av dem. Köpte skjortan under sportlovet men jag lyckades inte hitta bilderna som förens nu. Dock har jag inte börjat använda den för jag tänkte spara den till våren och efter påsklovet. Jeansskjortan kommer från Hollister som ni ser och jag är riktigt nöjd med mitt köp! Älskar den ljusa jeansfärgen och när jag fick syn på den så var jag bara tvungen och köpa den! Den sitter riktigt bra, men var tvungen och ta storlek S för att den ska passa vid brösten och det passar rätt bra. Nu ska jag börja använda den! ;)
 
Puss o Kaka<3
Kategori: Ava Shoppar Taggar: Fashion, Hollister, Jeans, Kläder, Mode, Shopping;
Ebba Molin:

SV: Ja det var gott!

Kommentera inlägget här: