Intervju, trafikskola & Annahit

Äntligen sitter jag vid datorn! Snarare äntligen är jag hemma. Jag var på stan i ungefär 8-9 timmar idag och det var jobbigt. Vaknade klockan 7.00 för att duscha och klockan 10.00 hade jag intervju. Jag tror att det gick bra och nu håller jag bara tummarna!!! Klockan 14.30 skulle jag köra upp på trafikskolan. Efter det var jag och mamma på stan ett tag och klockan 19.00 var jag hos sötisen Annahit! Vi hade jättekul hon, jag och Ani. Vi satt och skrattade så mycket att vi fick svårt och andas. Mina tårar började t.o.m. rinna och det var omöjligt att sluta skratta! Det var även kul att våra pappor pratade för de känner ju varandra ;) Dagen slutade riktigt bra hos de och den här dagen var riktigt bra! :D Nu ska jag dränka mig själv i lite plugg och efter det ska jag nog ta det lugnt eller sova!
Blev inga bilder så därför tog jag en av snyggingens bilder från insta! Följ henne! :D  -->  annahitbalian@instagram
 
Puss o Kaka<3
 
Kategori: Allmänt Taggar: Fashion, Kläder, Mode, Outfit, Smycken;
Kommentera inlägget här: