För 1 år sedan var det bara 50 dagar kvar.

Tiden flyger verkligen fram. Idag är det exakt 1 år sedan då det bara var 50 dagar kvar tills vi skulle åka till underbara Miami. Det går knappt och tro det för jag har knappt hängt med känns det som. De här dagarna satt jag och råpluggade, stressade, grät (p.g.a. stress och oro), oroade mig, längtade, räknade dagar, sparade och liknande. Jag hade något att se fram emot i sommaren men nu har jag inte det längre. Det är inte säkert att vi kommer åka utomlands i år men jag håller på att kämpa för att jag tänker inte vara kvar i Sverige. Men jag skulle verkligen inte ha något emot att åka till underbara USA igen. Jag saknar det så himla mycket att jag känner mig helt nere. Mest av allt saknar jag nog känslan som jag hade och all längtan. Tack vare det kunde jag prestera bra i skolan men just nu så går det typ inte.. TA MIG TILLBAKA!!!
BTW! Har fortfarande bilder som jag inte har visat upp än, men det kommer nog nån gång snart!
 
Puss o Kaka<3
Kommentera inlägget här: