2:a April 2013

Håller på att kolla efter kläder tills imorgon just nu. Jag har alltid problem med att välja kläder, men det är ingen nyhet direkt. Min dag för imorgon är planerad och det är skönt. Dock är jag otroligt nervös också! Ska nämligen köra imorgon med trafikskolan för första gången och de ska kolla vilken nivå jag ligger på. Vet inte hur det kommer gå men jag har tränat mycket med pappa.
 
Anledningen till att jag kollar på kläder tills imorgon är för att jag ska på intervju! De ringde mig idag och jag blev så glad att jag knappt kunde prata i telefon. Den de ringde har jag varit riktigt nervös men samtidigt uppspelt. Det gäller att ge sitt bästa och hoppas på det bästa. Nu ska jag fortsätta kolla runt i garderoben och inte göra kollage för det jag vill ha på mig imorgon. Typisk mig att sitta och göra en outfit när jag egentligen borde kolla efter en. Här är kollaget som jag gjorde nyss och det är outfiten som jag önska att jag kunde ha på mig imorgon.
Skinnjacka - Allsaints // Jeans - H&M // Kabelstickad - Gant // Klocka - Tommy Hilfiger // Örhängen - Topshop // Skor - Låga Converse // Väska - Mango
 
Puss o Kaka<3
Kategori: Ava Style Taggar: Fashion, Gant, Klocka, Kläder, Mode, Outfit;
Kommentera inlägget här: