Ur Mirandas Garderob: United Kingdom bag

Det var ett tag sen jag visade något ur min garderob! Idag fick det bli min favorit väska! Jag bara älskar den så himla mycket!!! Det är en liten väska som jag bara använder om jag ska på stan eller kanske en fest. Jag köpte den lite mer än 2 år (år 2010) sedan i fina England! Hittade denna väska på Camden Marcet som jag rekomenderar er att gå till om ni åker till England. Riktigt nice ställe och där finns alla coola och riktiga punkare. Nu börjar jag dock sakna London riktigt mycket så jag funderar starkt på om jag borde åka dit under jullovet en vecka. Något jag får sitta och fundera på!
 
Puss o Kaka<3
 
ellie:

så snygg (: gillar när du visar upp grejer från din garderob!

minabrun - photo:

fin! :D

Caroline:

tack sötis!

åh vilken snygg väska. älskar London:)

Saratilda:

Jättesnygg väska

M O A:

SV: Förlåt för segt svar men idag ska jag vara i skolan sen städa och plugga, sj`:)

♫♪ sandra T:

grymt snygg!

Michaila - I can do anything with the right shoes!:

Den var jätte snygg :D

Sara Ekman:

söt :)

anna:

sjukt snygg väska!

Madeleine - Med den stora drömmen ♥:

Sv: Tack! ^^
Kram kram :)

Lotta:

Sv: Oh tack så jättemycket, va glad jag blir!! :D och galet snygg väska!! Vet du om man kan hitta en liknande i Sverige nu??

Johanna:

Sv: Ja det var jättegott! ^^ Håller med dig! Sånt är sjukt jobbigt, dom senaste dagarna har varit sånna för mig med.. Typ "detta har jag ätit till frukost"-inlägg hela tiden :P Hoppas på lite mer inspiration snart!
Väskan var jättesnygg, kan verkligen förstå att det är en favorit! :D Kram Johanna

Matilda:

Supersnygg ju!

ellie:

Härlig väska :))

LIENE:

Jättesnygg väska!

Agnes:

Fiiiin! :)

Kommentera inlägget här: