Style by Miranda Shorts 2011 & Ur Mirandas Garderob

Förlåt om ajg börjar skriva så sent! Har varit ute hela dan idag och fick även sluta tidigare för att lärarens dotter blev sjukt och det var synd. Men sjukt skönt och få sluta tidigare! Efter det hängde jag på stan emd fina Annahit och fina Nadia en stund. Efter det åkte jag hem med moster och kusinen, sen vidare till Erikslund. Dock så fattar jag inte varför jag inte hittar något längre. Jag har blivit så himla kräsen när det gäller kläder, men det har jag alltid varit hehe.
Tänkte visa er mina shorts som jag satt och pysslade med förra året! Dessa 2 shortserna blev till mina absoluta favoriter och jag använde de sjukt mycket. Använder de fortfarande och kommer fortsätta göra det. Mina favoriter är de svarta fär de sitter riktigt snyggt tycker jag! De blåa satt bra förut men inte längre och jag älskar svarta jeans shorts haha. 
Dessa jeansshorts är köpta på Cubus. Blev verkligen förälskad i de första gången jag såg de. Tänkte på en gång att de skulle bli mina och det blev de hihi! Jag blev även så himla isnpirerad av shorts med nitar på som man gjorde till ett kors. Ville verkligen ha ett par så jag köpte en massa nitar på punktshop som jag sedan pimpade dessa shorts med. Resultatet blev sjukt bra och är fortfarande nöjd! Dock så gjorde det riktigt ont i fingrarna efteråt och det var svårt och få det rakt.
Dessa svarta shorts var egentligen jeans från början som jag köpte till ett riktigt bra kap på H&M. Tröttnade som fan på de och behövde nya shorts så klipte de till ett par jeansshorts! Samtidigt så önskade jag mig ett par USA shorts så himla mycket men de var totalt slutsålda och då fick jag en sjukt bra idé! Hittade mina stjärnnitar i en låda och tog de andra nitarna som var kvar och pimpade bakfickorna till USA:s flagga! Har fått en massa fina komplimanger om dessa shorten och jag blir så himla glad så tack till er alla! <3 Det blev ett par annorlunda USA shorts som jag verkligen blev nöjd med och har inte sett någon annan ha liknande, mohaha! :D Det blev lite ojämnt för att fickorna var riktigt konstiga och jag hade ont i fingrarna hihi!
 
Puss o Kaka<3
ellie:

Älskar korset :))

Felicia&Hanna♔:

japp, asså det bästa är att ta ut din piercing helt, de är bättre än att tejpa :D för när man bygger så kan man kommma åt, en tjej fick sin navel piercing av ryckt :( även om hon hade 4737438 lager tejp :( <3

ebba:

sv: förlåt för så sent svar! allt bra med dig?:)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! :

så snygga :D

anna:

kul att kunna göra om plagg och få dem mer unika! :) blev jättesnyggt också.. :)

Mia Forsberg:

Det var helt underbart att se Nickelback och Daughtry live!! :D

sara:

snygt!

ttheresebjörkman, :):

Svar;
Allt är toppen (:
Vad hittar du på ? :)

Mikaela:

Snygga!

caiza:

snyggt!

Sara Ekman:

snygga! :)

Carro:

snygga!

Emilia:

Snygga shorts! :)

Kommentera inlägget här: