Jeansskjorta från Vila som inte har kommit ut än!

Tjenare alla fina läsare! Måste berätta för er att jag fick för ett bar tag sen en skjorta hemskickad till mig och det var såklart från min finaste kusin Nina som jobbar för Vila! Denna jeansskjorta har inte kommit ut i affärerna än och det är jag lite glad över, för då är jag iallafall en av de första som har denna skjorta! Den är även annorlunda jämfört med de andra jeansskjortorna. Dock är den i storlek M och jag har XS på skjortor och därför måste jag sy om den för att den ska bli lite mindre vid sidorna. Efter det ska jag nog sätta igång och pimpa den och jag tänker börja med skisserna idag! ;>
 
Puss o Kaka<3
danten89:

Tar det bara lugnt =)
Händer i helgen? :)

Sara Ekman:

Najs :)

minabrun - photo:

supersnygg!

sofie :

sv: idag ska jag plugga körkort och till morfar på sjukhuet :) dudå?

Hanna Bieber:

Snygg skjorta!

fia - pysslar, målar, syr:

svar: åh tack :)

cola stjärndetaljer på den!

ellie:

Så snygg :)) hoppas du har en bra lördag :))

Jossan ★:

Jättesnygg skjorta ju! :D

sv: HAHA, ja verkligen.. Så himla kul.XD

Jag håller med dej, badar mest för att det är somrigt, haha ungefär. Sen är det ju lite svalkande också när det är sådär fruktansvärt varmt ute.:)

Alicia:

Sv: Turkiet! :-)

† E L L I N E T T †:

anmäl dig gärna till veckans blogg! :)
direkt-länk:
http://ellinett.blogg.se/2012/september/veckans-blogg.html#comment

Felicia:

sv: tack! :)
i helgen blir det mest plugg och ta det lugnt. själv då? :)

Sofie:

Men vad fin den var, älskar stjärnorna :D

- elin:

åh va fin!

sv; tack så jätte mycket sötnos! :D

Paulin:

fin!

mira lindberg:

Gud så fin skorta!

Linda:

Vilken snygg skjorta, den vill jag gärna köpa när den kommer ut i butiken ;P

Sv: Det hade vi verkligen, det har vi alltid :D Ja, den filmen är så sjukt bra och rolig :'D

Bra det ;P

Art By Tina - Konst & Fashion:

Alltid kul att få chansen att vara först med något.

Rebecca W:

snyggt!

Kommentera inlägget här: