30:e Oktober 2012

Satt och kollade igenom lite bilder och hittade lite bilder från USA. Fy va jag saknar Miami. Blir typ lite ledsen när jag ser bilderna för jag vill så gärna åka tillbaka! Sola, Bada, shoppa, ta det lugnt, träffa underbart folk och mer. De 2 första bilderna är från flygplatsen när vi skulle åka hem till Sverige. Ville bara gråta som fan den dagen! :< Dock så har alla bilder med mat och dryck och göra!
 
Puss o Kaka<3
jossan:

Förstår att du saknar det, varmt & skönt!!

sv: Hihi ja tårtorna var jättegoda faktiskt.:D

Ja men det klart att det är skönare att bada i varmt vatten men samtidigt svalkande att bada i Sveriges sjöar ;) Ha en fortsatt bra kväll!

Magda:

sv; ja, han är sjukt snygg! haha har du sett 21 jump street? :)

myrins - fotoblogg:

guuud va mycket gott!

emilia:

ser gått ut ! :)

Carro :

Tack sötis! Åh, jag vill också till Miami!

EBBA:

ser så jäkla härligt ut!! måste dit ngn gång!

sv: allt är toppen!
vad gör du?:)

Art By Tina - Konst & Fashion:

Jag känner mig alltid sorgsen när det är dags att åka hem till Sverige igen efter resor - ibland funderar man ju varför man valt att bo i ett sånt här land som är kallt mest hela tiden.

ellie:

mums så gött det ser ut :))

CHIRRE:

ååååh, mums!!

julia :

åh vill också tillbaks till USA! :)

Sara:

Gooott!

tess:

ÅÅÅÅÅÅH, M&M:S!!!!

Kommentera inlägget här: