29:e November 2012

Måste först skriva om en sak som gjorde mig super glad igår! Våran gamla danslärare kom tillbaka!!! Fy tusan va glad jag och han har kommit med en grym koregrafi och grym låt! Dock så räcker inte tiden till och nästa vecka ska vi fotograferas och denna koregrafi kom vi typ på igår. Det är sjukt synd för han ville lägga till en massa snygga och ganska avancerade steg och moves men p.g.a. tidsbrist så går det inte. Men jag är ändå så himla glad över att han är tillbaka!!!
Idag hade jag psykologiprov och det gick sådär. Hann inte få med allt även om jag skrev ganska mycket. Det är så svårt eftersom det går och diskutera och dra en massa slutsatser när det gäller psykologin. Får vänta och se hur resultatet blir men jag hoppas på något bra. Nu är det bara och fortsätta plugga spanska för att vi har läxförhör imorgon. Ska även försöka få tag på min fina broder som jag inte träffat på länge! Slänger även upp en bild från i Somras då jag och låtsas kusinen var i Stockholm. Fan va jag älskar min blommiga klänning och min solbränna som tyvärr inte finns kvar typ.
 
Puss o Kaka<3
Emmy:

sv;
Åh jag tog fram min vinterjacka igår ^^ Det snöade och gick över i minus, så vart tvungen... Haha jag har alltid kortärmat, lite konstigt menmen :D Trivs bättre i det typ.

Hoppas allt är bra med dig idag, kram :)

emilia:

fin bild ! :)

sv; haha aa ;)

EBBA:

härlig bild!

sv: ja jag bara ska dit nån gång :D
händer idag?:)

Kommentera inlägget här: