Måste göra klart religionen!

Som sagt måste jag göra klart religionen vilket betyder att jag inte kommer hinna blogga mer idag. Tyvärr betyder det att jag inte kan svara på era kommentarer idag så därför svarar jag på de imorgon när jag har tid! Jag har redan lite grejer planerat för imorgon och det är träffa Daniel och fika, städa mitt rum och plugga lite. De bara jag köra hårt tills måndag sen är det över med allt plugg! Det enda som oroar mig är ju betygen som vanligt. Nu är det bäst att jag fokuserar på religionen och får det klart så vi hörs imorgon!
Slänger upp 2 bilder på Daniel som var min danslärare och han är sjukt bra! Ska fråga honom om han kan gå igenom lite nya steg och koregrafier för det skulle vara underbart och awesome! :D

Puss o Kaka<3
Linda Olsson:

Lycka till med pluggandet vännen!

KRAMAR

tess:

Vad snygg han var ;) hihi

Tess:

Sv: Vad duktigt du är som krigar på så fint i skolan! Keep up the good work! :)

Victoria - Foto och Vardagen:

ååh, sånt är så underbart kul :D

FlizanLizan:

sv: allt bra med dig? :D

Ida:

Hoppas du blev klar och att det känns skönt nu när det är gjort=)

Kommentera inlägget här: