31:a Maj 2012

Hemma från skolan och är fortfarande int på humör. Jag är så himla förbannad på en lärare att jag skulle kunna skrika just nu, haha. Jag är inte klar med religionen och den ska in idag + jag vill gråta lite för jag vågar inte skicka in den. Måste få A på den och det är verkligen ett måste. Jag är så otroligt stressad just nu att jag bara vill skrika. Jag har även fått en natur uppgift som ska vara inne innan måndag och jag är så sjukt förbannad! De ska ge mig en uppgift sista minuten och jag är så otroligt arg! Fan va skönt att vi inte har natur nästa termin.
Time to study.

Puss o Kaka<3
~ L I N N ~:

Hih ja ska bli super kul & kommer komma JÄTTE många bilder :D

Vendela:

sv: härligt, min också! vad gör du? :)

Ellen:

Hoppas det går bra med uppgiften!

sv: Hihi ja :) Ja, ellerhur! Värdelöst. Haha ellerhur. Tror dock att tvåan kommer kännas segare. :(

Kommentera inlägget här: