Högabyxor Vs Midjekjol

Jag vet inte vilken av de jag ska ha på mig ikväll!!! Men jag tror att jag kommer köra på midjekjolen fast jag har haft den 100 gånger. Byxorna kan jag ha på tisdag då jag ska träffa Robin! ;>

Puss o Kaka<3
Sara (VÄRLDENS STÖRSTA TVD FAN!):

sv; Tacktack!

linnea:

snyggt med midjekjol!



sv: åh tack :))

REBECCA:

sv: ja, men visst är det!



kör på kjolen! det är ett säkert kort! och du bär säkerligen upp den till tusen!

Caroline Blomberg - blombergs:

sv; ja visst var dom, blev helt kär i båda piercingarna! :)

oh tack så mkt! :)

sofias:

sv; okej, kul! har du lov?:D

Simona:

tjena, allt bra med dig idag? :D

kram! ♥

aidaho - en blondins tankar:

Det låtar aaasbra! vad ska du ha till?

sv; tack sötnooooos

Daniella - 12 - Mode & vardag:

SVAR: Samma här :D

vad görs? :)

Kommentera inlägget här: