Äntligen träffade jag Vicky!

Fick äntligen träffa världens finaste Vicky idag och jag blev så himla glad! Jag har saknat henne så himla mycket och det gör jag nu också hihi. Vi lunchade tillsammans och satt och prata mycket om precis allt möjligt och det var riktigt mysigt! Senare kom Fahrim och vi 3 var så länge med varandra tills Benji också kom. Hade en riktigt bra dag men just nu så har jag så himla ont i magen! Känns som att jag ska spy så ska nog hålla mig borta från lasagne ett tag kanske, haha! xD
You don't know anything about me right now and the same thing with all of you. I hide my problems inside me or behind my smile.
Lite detaljer från idag!
Mums för den var sjukt god, men samtidigt aj just nu haha!
 
Puss o Kaka<3
ellie:

ååh låter så trevligt ((: snygga shorts tjejen!

Maria:

Sv: Tack detsamma finis! :D

MADDISENJ:

Såg mysigt ut

Ellen:

Så härligt det ser ut! Maten ser riktigt god ut, och dösnygga shorts.. :)
sv: Tack så mycket! :) Ja men ellerhur, nitar är så snyggt!

DIANA ÖSTERBERG:

sv; tack ! :)

Sara Ekman:

Vad gott :)

Art By Tina - Konst & Fashion:

Damn så sjukt gott det ser ut med lasagne! Nackdelarna med att försöka skippa snabba kolhydrater.

BATT:

snygg outfit!!! :D

Emi:

Låter som en härlig dag (bortsett från det där med ont i magen då).

sv: Tack så mycket! :D

linnea:

gott gott :)

linnea:

gott gott :)

Andréa:

Hräliga jeans!

Mathilda:

Jätte fin blogg! har just nu frågestund på bloggen och det skulle vara jätte roligt om du ville ställa några frågor! du får en länk i svaren om du ställer några frågor :) http://mathiildaa.blogg.se/2012/july/fragestund.html#comment förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer.. :(

Kommentera inlägget här: