30:e December 2012

Jag har varit upptagen med att vara i farten och sy! Det blev Balmain inspirerat för att jag älskar verkligen deras inspo! Den är snart klaaar!!! :-D Sitter med mobilen och därför mobilbloggar jag. Ska försöka göra klart den imorgon och ni får se resultatet när jag har tagit bilder den!
När hade jag tänkt använda blusen? Hmm.. Det kanske blir på nån fest, krogen eller skolan. Jag har inte tänkt så långt än. Men det skulle bli sjukt snyggt med ett par vita jeans till som har drajkedja vid fötterna och ett par svarta snygga klackor! Man kan ha det till svarta byxor och eans också men med svarta byxor blir det för mörkt. Kanske vinröda byxor?
Här har ni även en liten sneskpeak!
Puss o Kaka<3
Kategori: Style by Miranda Taggar: Fashion, Fest, Kläder, Mode, Nytt, Outfit;
Kommentera inlägget här: