Miranda Svarar: Trash Black Ash Silver Studs

snäääälla säg vart du hittat dessa? :)))

Svar: Har fått en massa frågor angående Ash bootsen som jag är helt förälskad i. Jag la upp en bild på de för länge sen och har svarat en gång vart man kan köpa de, men kan ta det igen. Jag hittade dessa skönheter på Kenzas blogg först och främst. Senare hittade jag de på Henrykole och ni kommer direkt till sidan om ni klickar på länken under :P

http://www.henrykole.se/shoes/trash-black-ash.html



DROOOOOOOOOOOOOL! VILL HA!

 

Puss o Kaka<3

rebecca - modeblogg med outfits:

sv: tusen tack!

gud så snygga :)

kaffehörnan :

Men wow alltså, supersnygga

Carro:

Tack! Åh, jag vill också ha de skorna!!! :)

Sara Ekman:

snygga :)

ellie:

Snygga boots!! :))

Do you wanna know who it is??? :

sv:Kul att du gillade det!:D
Häftiga skor!

anna:

sjukt snygga kängor!

julia:

sjukt snygga!! :)

Carro:

coola!

Ella:

Men gud vilka coola!!

Kommentera inlägget här: