31:a Augusti 2012 mobilblogg

Dagen började med skola och det var helt okej. Efter skolan drog jag och finaste Annahit till syan och lunchade på jensens och det smakade riktigt bra. Beställde även efterrätt till och det var sjukt gott. Vi gick till H&M och kollade efter klänningar och sen åkte Annahit hem och jag åkte in till Erikslund med pappa. Hade iallafall en riktigt bra dag och jag är nöjd! Tog 2 bilder med mobil och nu ska jag ta det lugnt lite!

Lite behövliga grejer som jag fick tag på i Jysk! 
 
Puss o Kaka<3
sara:

Mums vad god efterrätten såg ut! :)

Ja London är riktigt härligt, åker gärna dit igen snart! :)

Malin:

Tack :)

Fin blogg du har!!

Andréa:

Sv: ja de är verkligen grymt gott! Gör un sats i veckan ungefär :)

Jenny:

så gott det där såg ut

Sara:

Efterrätten ser ut att vara god! :)

Svar: Tack söta du!

Anonym:

sv: Tack jag gillar den :D

ttheresebjörkman, :):

Svar;
Jag spelar LoL (:
Allt bra? (:

ellie:

MUMS så gott det ser ut :)

Jenny:

sv; de har du rätt i! (:

F R I D A - M A R I A:

Mums vad gott det ser ut!

Mia Forsberg:

Vad gott det ser ut! :)

ellie:

MUMS så gott det ser ut!! :))

LIENE:

Det där ser gott ut:O syftar på första bilden så klart. Och tack, vad glad jag blir:D

Carro:

Efterrätten ser helt cp-god ut!

caiza:

Men åh vad gott! :D

Kommentera inlägget här: