Valeria Lukyanova, the living Barbie

Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att Valeria ser ut som en barbie och det är faktiskt lite läskigt. Men jag tycker att hon även är rätt söt faktiskt. Hon säger även att hon inte har plastikopererat sig men det är lite svårt och tro på. Det är ju helt sjukt att hon kan likna en Barbie så otroligt mycket. Det är inte bara utseendet, utan hennes kropp liknar en barbie kropp också. Hon är även modell och sångare och hon har en bra röst! Såg även att de hade skrivit om henne i Aftonbladet och det var där jag hittade henne!

Puss o Kaka<3
Anonym:

passa på och fråga frågor i frågestunden! :)http://emelieerikszon.blogg.se/2012/april/fragestund-passa-pa-och-fraga-nura.html#comment

ViktoriaCaroline♡:

hon måste ha opererat näsan i alla fall :P hahah..

Neej men det finns så många hundraser, jag kan inte alls många raser heller ^^

Karin:

SV: tack detsamma :)

sofia:

sv: chill med kompisar! :D

Anonym:

ja vet inte vad man ska säga om den tjejen haha

neli:

hon ser så äcklig ut haha =P ser inte ens ut som en människa haha!



hmm det finns ju så många tumblrs som är bra... du kan kika in min haha ;D



http://fashionandheelsinblackandwhite.tumblr.com/

tess:

Jag aåg det där jag med. Hur mkt hon än säger att hon inte opererat sig så är inte de där brösten äkta hehe :P Och jag skulle gissa på att läpparna är fixade de med, och lite injektioner här och där. Men de räknas ju inte som operationer iofs ;)



Jo, hon rör sig otroligt mycket just nu! Det börjar bli obehagligt nu med tanke på att hon är färdigväxt och det är trångt i magen :P

Mathea:

Men oj! :o hjälp..

Sarah - Adoptera ifrån Senegal:

Tack!:D

sarah:

uch läskig meniska ser ut som en docka...

aaa det är dant =)

R O X A N A - BASKETBLOGG + VARDAG:

sv; min helg har bara vart bra! :)

Haft en bra valborg?

E L I N F E L I C I A S:

jag tycker att hon ser läskig ut! :S

Solin (solinjamil.blogg.se):

Svar: jag sitter och svarar på kommentarer, kollar på tv, dricker te osv. :) du då?

Karolina:

Var gärna med i min veckans blogg på min blogg.

Anmäl dig nu tävlingen avslutas imorgon! :)

Ha en bra valborg! :)

Anonym:

Hon är som du skriver lite söt. Hennes bröst är ganska stora om man gämför med resten av kroppen om hon säger att hon inte operetat sig.'Men vad vet jag liksoomm?

camilla:

shit va sjukt men hennes näsa ser ju verkligen opererad ut, tror inte hon är helt äkta men man vill väll inte skrika ut det heller...det borde ju synas tydligt om man kollar på barn bilder på henne om hon faktiskt har gjort någon operation

Sara:

Men oj, läskigt!! :O

Fani:

thanx :)

men herregud hon ser ju inte riktig ut :o är de här bilderna verkligen på riktigt? :| vem vill se ut sådär, det ser ju bara skitläskigt ut!

camilla:

jaa det ser väldigt fixat ut asså, men hon lär väll aldrig erkänna för hon skulle väll förlora en hel del uppmärksamhet då..men jag är väldigt säker på nu att något har hon då gjort!

Linda:

det e sjukt :)

Kommentera inlägget här: