Valborg 2012

Hemma från valborg och det är skönt. Mitt ansikte började klia sjukt mycket på en sida och det blev riktigt irriterande. Nu så kliar även mina ben och jag håller på att få utslag på de! Så himla drygt! Men träffade iaf några som jag kände och vi stod och snackade ett tag om allt möjligt. Godisregn och fick en himla massa godis i huvudet så det var kul. Vi oljade inte altangolvet idag, utan tvättade det och imorgon sätter vi igång och oljar det. Måste även börja plugga innan nationella på torsdag. Jag vill leva livet inte plugga inför prov! Jag avskyr verkligen nationella proven för det ör så svårt! :/ Jag vill ha kul och nuta av livet! D:

Puss o Kaka<3
SARABACKMAN ~ enjoying life:

SVAR: hihi tack!

Aida:

:)

CJ:

Åh men vad glad jag blir, TACK! Jag fotar med en gammal Nikon D60. :)

LIENE:

Förstår att du vill leva och inte plugga:(

sofia:

sv: jadå det har jag! detsamma!

elinemargareta:

SV: tack! okej, jag var vid den tråkiga majbrasan först och sen drog jag hem till min vän med några vänner & hade det bäst - gjorde kvällen bäst! :) nöjd med dagen? kram!

Carro - http://four.blogg.se/:

Önskar dig en grym start på den nya månaden! ^^

Anonym:

sv; uppdaterar 4-5 gånger om dagen, sj? :)

Isacs Mamma:

Hej!!! Tack snälla söta du de e fint här!



Hoppas du får en Fin och vårig 1:a maj <3

ska du hitta på något kul?:)



kram!

ami:

jo, resa runt om i världen skulle jag göra hela tiden om jag hade pengarna till :) Jag skojade lite bara ^^ inte behöver du köpa någonting åt mig * Dock måste jag säga att små souvinirer är rätt fint att köpa och få från andra länder ^^

frida nyburg:

Jo tack min valborg var helt ok, var med familjen på Taxinge slott och fikade på dagen och sedan på kvällen sov en kompis över hos mig. idag ska jag jobba:)



Lycka till med altangolvet och hoppas dina utslag är bättre idag



kram

Ellen ♥:

jag halv-sover, men ska snart gå upp! ;)

Mia:

jag gillar tenny, så tyckte det var synd att han åkte :(



Vad gjorde du igår?

Vendela:

sv: Tack :)

händer idag? =)

E M M A:

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad gör du idag då? :D

marina:

sv. tack detsamma :)

Mellie - drömmarnas blogg ♔:

► Klicka dig in på min blogg för att få inspiration för sommarmodet, klänningar till våren och sommarens alla tillställningar, eller bara för att drömma dig bort lite - jag lovar att du inte kommer bli besviken!



Kramar ♥ - http://MODEAPA.blogg.se

tess:

oj godisregn, vad roligt :P hehe



sv. Ja nu är hon ju lika stor som en färdigvuxen bebis, så en spark kan kännas som att revbenet ska gå av :P typ.. och bara hon rör sig så är det nästan lite obehagligt eftersom att hela jag rör mej då hehe.. Hur långt gången är din kompis då?

E L I N F E L I C I A S:

fin bild!



- tack :)

Vadico:

1. BESÖK MIN BLOGG!!! http://izabellegustafsson.blogg.se .

Jag är färgstark tjej på 16 vintrar som älskar att dansa och Michael jackson <3

Men min blogg handlar om så mycket mer, jag är stark imot dagen skönhets ideal och tror på hälsa, därför är jag också ett stort träningsfreak som har som största dröm att få jobba som dietist eller personlig tränare eller till och med försörja sej som dansare. Följ mina dagar i bilder och gör att the greek way! Vi ses där

♥ ida:

usch vad tråkigt att plugga!



SV: hihi tack :D

Kommentera inlägget här: