Stockholm igår

Hej alla, igår var jag i Stockholm med mamma och pappa. Jag trodde att jag skulle slösa mycket och köpa en massa saker. Men så blev det typ inte och jag hann inte och kolla i alla affärer som jag ville kolla i.
Mamma betalade t.shirten som jag ville ha och navelpiercing smycket som jag har letat efter länge. Efter typ 2-3 timmar kom mina kusiner och vi gick runt, åt på resturang och hade kul och shoppade.

Detta köpte jag igår.


                                T.shirt: Gina Tricot


                           Typ klänning: New Yorker


                              Dubbelring: Gina Tricot


                                  Dubbelring: JC


                  Navelpiercing smycke: Punkt Shop

Kan inte byta smycke än, måste vänta typ 6 månader eller mindre. Piercade naveln den 23 december så jag har bara haft det i 2 månader och några dagar.

Puss o Kaka <3

Kommentera inlägget här: